گرت بیل: دلیل آنکه به رئال مادرید آمدم، بردن لیگ قهرمانان بود؛ حالا در تیم بالغ تر شده ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: دلیل آنکه به رئال مادرید آمدم، بردن لیگ قهرمانان بود؛ حالا در تیم بالغ تر شده ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گرت بیل: دلیل آنکه به رئال مادرید آمدم، بردن لیگ قهرمانان بود؛ حالا در تیم بالغ تر شده ام

مهاجم ولزی رئال مادرید از هدفش در رئال مادرید می گوید.

طرفداری- رئال مادرید با تک گلی که روی حرکت گرت بیل به دست آمد موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد و به فینال سن سیرو صعود کند.

به نقل از گل، گرت بیل بر این باور است که زننده گل اهمتی ندارد و مهم صعود رئال مادرید به فینال است.

مهم نیست چه کسی گل زده است یا آیا گل، گل به خودی بوده است یا خیر. نکته کلیدی این است که دوباره شانس بردن لیگ قهرمانان را داریم. من فکر می کنم ما می توانستیم بازی را خیلی زودتر تمام کنیم اما موقعیت بسیار خوبی گیرمان نیامد. دلیلی این که من به رئال مادرید آمدم بردن لیگ قهرمانان بود. یکی قبلا برده ام و حال شانس بردن مجدد آن را دارم.

من این احساس را دارم که در رئال مادرید در حال بلوغ هستم. زبان اسپانیایی را بیشتر یاد گرفته ام و با تیم بیشتر صحبت می کنم. در اینجا از فوتبال بازی کردن لذت می برم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.